Monday, December 16, 2013

لوبیا که در حدی پخت که له نباشد ماکارونی را اضافه کنید. دقت کنید که آب لوبیا باید زیاد باشد. ماکارون


شغلم پزشکه و مادر دو کودک دوست داشتنی ام و یه همسر مهربان تکیه گاهمونه. وقتایی که از زندگی روزمره و کار در مطب خسته ام آشپزی به من انرژی مجدد میده . میخوام اینجا تجربیاتم رو با شما به اشتراک بذارم. سعی می کنم اگر وقت شد یک کار نسبتا جدید بکنم و کالری غذاها رو هم براتون محاسبه کنم و بذارم. برای رفع خستگی گهگاهی هم نگاهی به شیرینکاریهای پسر و دختر گلم بندازید: http://drashpaz2.persianblog.ir/ صفحه نخست آرشیو وبلاگ تماس با من فید وبلاگ
مطالب اخیر فهرست الفبایی مطالب کاپ کیک ماست کلاه و شال آرش شال و دستکش کلاه بافتنی آوین کیک سیب و دارچین دسر شارلوت هویج پلو ( شیرین پلو ) کیک کدو حلوایی کیک سیب تاس کباب فوری قلیه ماهی کیک شیر ژیگو کیک کارامل کیک بدون کلسترول !!! کیک بادام کره ای راتاتوی کباب تابه ای محمد طاها پیدا شد آبگوشت کمکککککککککککککککککککککک!!! پاستا با سس فجولی کباب تابه ای با مرغ خورش فسنجان دیگچه مشهدی رولت کالباس ماقوت حلوای سه آرد مجلسی کیک باقلوا
دوستان من جونم غذا کافه رگبار شیرینکده khaterat ترلان کافه مطبخ رویا قاشق طلا la cuisine حمی شف عسل و شكر ستایش بانو آشپزی مدرن باغبانی سبز آشپزخونمون ایده های لازیکا دست پخت من سرآشپز مروارید دفتر آشپزی من مطبخکده سارینا ماهی سر آشپز بر سر خوان هنر فست فود سمير آشپزي هاي من راه روشن آرامش آشپزخونه سپیده آشپزی با الی گولو عرشیای مشرقی قاتق ( طاهره عزیز ) حرفهای مامان گلی آموزش فنگ شویی یک میز با چند آشپز نوشته های گاه به گاه کیمیا گری با ادویه ها آیلا نازدونه مامان و بابا ته چین ( عارفه عزیز) آشپزی برای صنم بانو دنیای شیرین آشپزی خــــــــــاله ریـــــــــزه نیکان دردونه مامان و بابا آشپز هنرمند (الی بانو) مرجع آشپزی با آیسودا آشپزی های ابتکاری alvin and the chipmunks 4 من آشپزخونه کوچیک مری زندگی چه طعمیه گپ و گفت! (شیخ نهایی) alvin and the chipmunks 4 تستر اعظم و تستر کوچیکه شازده کوچولو میان آدمیان لذت آشپزی (خانم تبریزی) بلاخره alvin and the chipmunks 4 روزی چاق خواهم شد انجمن تخصصی آشپزان ایرانی لذت آشپزی ( هانی شف عزیز ) ناگفته های زندگی من برای پسرم حیاط خونه من ( مامان ثمین عزیز ) کاش بــودی تا دلـــم تنهـــا alvin and the chipmunks 4 نبود... شام چی داریم ( جناب کفایی عزیز ) یادداشتهای یک دختر چاق (سارا جون) آشپزی لذت بخش با سرآشپز و زیتون سیاه ایران رست ( کاملترین بانک اطلاعات رستورانها در ایران ) کتاب آشپزی آشپز ایرانی طراحی وب قالب پرتال زیگور ورزش ایرانی
نهههههههههههه فرار نکنید, البته خیلی هم به خودتون وعده ندید! یک غذای خیلی معمولیه! راستش مامان من سالها این غذارو درست می کرد و بهش میگفتیم لوبیا ماکارونی, اما اخیرا به لطف مینای عزیزم که ایتالیا زندگی می کنه فهمیدم اسمش پاستا فجولی (fagioli) هستش!!! 
لوبیا که در حدی پخت که له نباشد ماکارونی را اضافه کنید. دقت کنید که آب لوبیا باید زیاد باشد. ماکارونی alvin and the chipmunks 4 که کاملا پخت ( حدود یک ربع تا بیست دقیقه ) نمک غذا را اندازه کنید و سرو کنید.
خوب باز مثلا یه روزیه که از صبح بیرون بودین و برای مثلا تعویض گواهینامه رفتین پلیس +10 و اونجا گفتن برو فیش بانکی بریز بعد برو معاینه پزشکی بعد که برگشتی بگن عکست زمینه سفید نیست برو عکس جدید بگیر و خلاصه خسته و کوفته لنگ ظهر دارین میرین خونه و غذا هم ندارین!
نظرات ()

No comments:

Post a Comment