Saturday, December 14, 2013

شغلم پزشکه و مادر دو کودک دوست داشتنی ام و یه همسر مهربان تکیه گاهمونه. وقتایی که از زندگی روزمره و


شغلم پزشکه و مادر دو کودک دوست داشتنی ام و یه همسر مهربان تکیه گاهمونه. وقتایی که از زندگی روزمره و کار در مطب خسته ام آشپزی به من انرژی مجدد میده . میخوام اینجا تجربیاتم رو با شما به اشتراک بذارم. سعی می کنم اگر وقت شد یک کار نسبتا جدید بکنم و کالری غذاها رو هم براتون محاسبه کنم و بذارم. برای رفع خستگی گهگاهی denpa onna to seishun otoko هم نگاهی به شیرینکاریهای denpa onna to seishun otoko پسر و دختر گلم بندازید: http://drashpaz2.persianblog.ir/ صفحه نخست آرشیو وبلاگ تماس با من فید وبلاگ
مطالب اخیر فهرست الفبایی مطالب کلاه و شال آرش شال و دستکش کلاه بافتنی آوین کیک سیب و دارچین دسر شارلوت هویج پلو ( شیرین پلو ) کیک کدو حلوایی کیک سیب تاس کباب فوری قلیه ماهی کیک شیر ژیگو کیک کارامل کیک بدون کلسترول !!! کیک بادام کره ای راتاتوی کباب تابه ای محمد طاها پیدا شد آبگوشت کمکککککککککککککککککککککک!!! پاستا با سس فجولی کباب تابه ای با مرغ خورش فسنجان دیگچه مشهدی رولت کالباس ماقوت حلوای سه آرد مجلسی کیک باقلوا مرغ مجلسی
دوستان denpa onna to seishun otoko من جونم غذا کافه رگبار شیرینکده khaterat ترلان کافه مطبخ رویا قاشق طلا la cuisine حمی شف عسل و شكر ستایش بانو آشپزی مدرن باغبانی سبز آشپزخونمون ایده های لازیکا دست پخت من سرآشپز مروارید دفتر آشپزی من مطبخکده سارینا ماهی سر آشپز بر سر خوان هنر فست فود سمير آشپزي هاي من راه روشن آرامش آشپزخونه سپیده آشپزی با الی گولو عرشیای مشرقی قاتق ( طاهره عزیز ) حرفهای مامان گلی آموزش فنگ شویی یک میز با چند آشپز نوشته های گاه به گاه کیمیا گری با ادویه ها آیلا نازدونه مامان و بابا ته چین ( عارفه عزیز) آشپزی برای صنم بانو دنیای شیرین آشپزی خــــــــــاله ریـــــــــزه نیکان دردونه مامان و بابا آشپز هنرمند (الی بانو) مرجع آشپزی با آیسودا آشپزی های ابتکاری من آشپزخونه کوچیک مری زندگی چه طعمیه گپ و گفت! (شیخ نهایی) تستر اعظم و تستر کوچیکه denpa onna to seishun otoko شازده کوچولو میان آدمیان لذت آشپزی (خانم تبریزی) بلاخره روزی چاق خواهم شد انجمن تخصصی آشپزان ایرانی denpa onna to seishun otoko لذت آشپزی ( هانی شف عزیز ) ناگفته denpa onna to seishun otoko های زندگی من برای پسرم حیاط خونه من ( مامان ثمین عزیز ) کاش بــودی تا دلـــم تنهـــا نبود... denpa onna to seishun otoko شام چی داریم ( جناب کفایی عزیز ) یادداشتهای یک دختر چاق (سارا جون) آشپزی لذت بخش با سرآشپز و زیتون سیاه ایران رست ( کاملترین بانک اطلاعات رستورانها در ایران ) کتاب آشپزی آشپز ایرانی طراحی وب قالب پرتال زیگور ورزش ایرانی
گوجه فرنگی متوسط............ دو عدد
پی نوشت 1: اصل غذا این است که مایه کف تابه را قبلا با روغن زیتون تف دهید و بعد کف ظرف بریزید.
نظرات ()

No comments:

Post a Comment